top of page

Løb og lidt andet


Hej med jer!

Jeg har det fantastisk, og har haft en skøn weekend fyldt med oplevelser.

Jeg har jo nævnt lidt med mig og sport. Dem af jeg der kender mig, ved, at jeg er forfærdelig dårlig til alt sport der indvolvere en bold. Hjemmefra kiggede jeg på muligheder af sport, og der var Cross Country (løb) en mulighed. Derfor satte jeg snuden op efter, at det var det jeg ville.

Efter en to-ugers lang proces, med endnu flere papirer, lykkedes det. Jeg er nu en del af Stewarts Creek High Schools Cross Country team!

I onsdags var jeg til holdets første practice og det var så fedt. Vi har træning mandag, onsdag og torsdag efter skole. Derudover har vi her i løbet af efteråret Meets (konkurrencer) i weekenderne. Der løber vi 5km, så det burde være overskueligt nok.. Det skal lige siges at jeg på ingen måde er professionel eller noget, hahah. Jeg løber fordi jeg synes, at det er sjovt! De andre på holdet, både piger og drenge er utrolig hurtige og dygtige.

I går var jeg til mit første meet, hvilket gik okay, taget i betragtning af varme, fugtighed og at jeg ikke har løbet konkurrencer før. Det var en sjov oplevelse!

Her er lidt billeder.

I fredags havde vi årets første Pep Rally og Home football game. Mega sjov oplevelse. Temaet var Red Allert, det vil sige at vi enten skulle klæde os i rødt eller i vores SCHS t-shirts. Skemaet bliver på Pep Rally dage lavet om, så alle timer er lidt kortere, så vi kan bruge 7th period på at piske stemningen op til football game om aftenen.

Det var også mit første game nogensinde, mega High School og amerikaner-agtigt jeg synes det er mega fedt! Denne her kamp var imod Smyrna High School, som er vores rivaler. Vi tabte...men det var nu sjovt alligevel. GO RED HAWKS!

Der udover er weekenden og ugen gået med at bruge tid på skole, skønne mennesker og generelt bare have det hyggeligt. I dag tog Hannah Astrid og jeg med til Nashville. Det er en utrolig hyggelig by! Lidt flere billeder.

Update blev igen lang, men jeg har jo på meget at fortælle så det håber jeg, at I kan leve med.

Xx Rose


bottom of page